استراتژی:

ساختن نخستین شهرک صنعتی مجازی که در آن شخص میتواند هم خریدار باشد هم فروشنده هم تولید کننده باشد هم مصرف کننده! در واقع هر شخص میتواند با دسترسی آسان به سایر مخاطب ها هم فروش و هم خریدی مطمعن را تجربه کند!
طرح ما برای این کار ایجاد یک شبکه انسانی است که در تمام معاملات منافع مشترک داشته باشند یعنی شما با هر نقشی از هر معامله ای بشکل ماهانه کسب درآمد خواهی داشت!

اهداف:

هدف ما در محصول من، نخست ایجاد بستری امن و پرسود برای سرمایه افراد است و بعد راه اندازی و گسترش کار های پر رونق و ایجاد شغل برای اعضای صندوق مشارکت!
آرمان ما صداقت و شفافیت است و بدنبال آن هستیم که با ایجاد اعتماد و هم دلی بتوانیم با پولهای خورد کارهای بزرگ انجام بدهیم و این موضوع فقط با همکوشی و هم راهی شما عزیزان امکان پذیر است!
محصول من رویاهای جاه طلبانه ای دارد نظیر تبدیل شدن به بزرگترین کار آفرین کشور سپس تبدیل شدن به برندی جهانی و ورود به بازرهای جهانی! محصول من به خوبی آگاه است که مسیر هرگز هموار نخواهد بود پس اراده ای ساخته ایم که بتوانیم با اندیشه ای نوین و سخت کوشی از موانع عبور کرده و در جهت اهدافمان پایبند به اخلاق و راستی ببشیم